Dash Network「CX Personalization and Optimization: Market Drivers and Barriers, Market Sizing and Forecasts, and Case Studies Focused on the Adoption of Personalization &Optimization Within CX Platforms and Applications - カスタマーエクスペリエンスのパーソナライズ化と最適化:カスタマーエクスペリエンスのプラットフォームとアプリケーション内の市場促進要因と阻害要因、市場規模と予測」はカスタマーエクスペリエンス(CX)全体において更なるパーソナライズ化(パーソナライゼーション)と最適化を可能にするプラットフォーム、アプリケーション、サービスを採用する際の市場促進要因と阻害要因を調査しています。
CX Personalization and Optimization: Market Drivers and Barriers, Market Sizing and Forecasts, and Case Studies Focused on the Adoption of Personalization &Optimization Within CX Platforms and Applications カスタマーエクスペリエンスのパーソナライズ化と最適化:カスタマーエクスペリエンスのプラットフォームとアプリケーション内の市場促進要因と阻害要因、市場規模と予測 出版:ダッシュネットワーク(Dash Network) 出版年月:2021年12月 https://chosareport.com/dncxper/